fbpx
תרגישו שיפור כבר מהשיעור הראשון!

לימוד אנגלית מהבית

בזמן ובקצב שלך, צעד אחר צעד

אם יש דבר אחד טוב שנגיף הקורונה לימד אותנו מאז שניכנס לחיינו הוא, שאפשר לעשות מגוון פעולות מהבית. לימוד אנגלית מהבית הוא אחד המשמעותיות שבהן ויש לכך המון סיבות: הרצון לשפר את היכולת האישית, הרצון להתקבל לעבודות שמכניסות יותר ובכלל הרצון לשלוט בשפה שנמצאת סביבנו בכל עת.

ב-Talking אנו מציעים לכם אפשרויות לימוד אנגלית מהבית אחד על אחד בשיטה שכולם מדברים עליה אשר יהפכו את החיים שלכם להרבה קלים.
אין חולק כי לימוד השפה האנגלית יכול לשדרג בצורה משמעותית את החיים בכל כך הרבה תחומים, וברגע שאתם לומדים אנגלית ושולטים בה היטב, אתם יכולים להתחיל להגיש בקשות לעבודה בתפקידים מתקדמים, לחשוב על רילוקיישן ,להתחיל לבצע מסחר און ליין לכל העולם, ליסוע לחופשות בחו"ל בלי חשש ועוד ועוד.

לימוד אנגלית מהבית
לימוד אנגלית מהבית בזמן ובקצב שלך
שיעורים אחד על אחד
מותאמים לקצב שלך
לימוד דרך הזום
בזמן שנוח לך
מותאם לכל הרמות
מגיל 9 ואילך
מורים מכל העולם
מקצועיים ומחוייבים

לימוד אנגלית מהבית – איך זה עובד?

לימוד אנגלית מהבית זו משימה הרבה יותר פשוטה ממה שחושבים, ב-Talking אתם קובעים את לוח הזמנים, ניכנסים ליומן הלימוד און ליין ומסמנים את היום והשעה שנוחה לכם, ההמלצה שלנו היא לקבו לפחות שתי שיעורים בשבוע, בכדי לשמור על רצף לימודי.

הלימודים מתקיימים און ליין באמצעות הזום, ומול מורים מכל רחבי העולם. המורים שלנו הם מורים דוברי אנגלית, כך שבהתחלה אם קצת קשה, משתפים מסך עם google Translate, ולאט לאט אתם לומדים לנהל שיחות שוטפות בצורה פשוטה ומקבלים הרבה מאוד ביטחון בשימוש שוטף בשפה האנגלית.

היתרונות של Talking

לימוד אנגלית דרך התכנית של Talking מעניק לכם כמה יתרונות חשובים מאוד:

  • לימוד מכל מקום – לומדים בשעות הנוחות והמתאימות לכם, אם את פנויים יותר בשעות הבוקר או נוח לכם בשעות הערב.
  • מורים דוברי אנגלית –  אחד על אחד, וגם אם בשיעורים הראשונים תצטרכו לחרוק שיניים, ההכרח הזה לדבר באנגלית בלבד הופך את הלמידה להרבה יותר אפקטיבית והרבה יותר נכונה.
  • תכנית מסודרת – תכנית לימודים אשר נבנתה על ידי מומחים בתחום ולאחר מחקר רב ויש לה תוצאות מוכחות.
  • לימודים אישיים – אחד על אחד המתאימים לרמה ההתחלתית שלכם ומתקדמים בקצב האישי והפרטי שלכם כך שתהיו בטוחים שתסיימו את התכנית לאחר שביצעתם למידה משמעותית ואתם באמת יכולים לצאת ולדבר באנגלית ללא כל בעיה.

בחרו אאת המורה המועדף עליכם והתחילו לדבר!

רוצה לשפר את האנגלית?

רוצה לשפר את האנגלית?

Let's talk English

רוצה לשפר את האנגלית?

Let's talk English

רוצה לשפר את האנגלית?

Let's talk kids

רוצה לשפר את האנגלית?

Let's talk English

רוצה לשפר את האנגלית?

Let's talk business

רוצה לשפר את האנגלית?